Attest van verblijf en nationaliteit
Wat?
In een attest van verblijf en nationaliteit bevestigt de gemeente dat iemand ingeschreven is op zijn adres in Hoeilaart en wordt tevens de nationaliteit vermeld.
Het getuigschrift vermeldt een aantal persoonlijke gegevens: naam en voornamen, plaats en datum van geboorte, burgerlijke staat, beroep, huidig adres met vermelding van datum van inschrijvingen en nationaliteit.
Wie mag het aanvragen?
Jijzelf als het betrekking heeft op jou, de referentiepersoon (het gezinshoofd) voor de inwonende gezinsleden, of je wettelijk vertegenwoordiger (ouder, voogd, ...).
Voorwaarde
Je bent in de bevolkingsregisters van Hoeilaart ingeschreven.
Hoe aanvragen? Hoe bekomen?
- Hier online aanvragen. Wanneer je je aanmeldt, ontvang je het attest in je mailbox. Wanneer je je niet aanmeldt, wordt het met de post opgestuurd.
- Aan het loket van de dienst Burgerzaken. Breng je identiteitskaart mee. Je krijgt het attest onmiddellijk.
- Schriftelijk t.a.v. de dienst Burgerzaken. Vermeld je rijksregisternummer. Het attest wordt met de post opgestuurd.
Hoeveel kost het?
Gratis.
Meer info?
Dienst Burgerzaken
02 658 28 50
burgerzaken [at] hoeilaart.be
Contact en openingsuren
Dienst Burgerzaken
Morgen open van 8:15 tot 12:00
Alle openingsuren
Jan van Ruusbroecpark
1560
Hoeilaart
Telefoon:
02 658 28 50E-mailadres:
burgerzaken [at] hoeilaart.beHuidige openingsuren
Vandaag geslotenMorgen open van 8:15 tot 12:00
Een afspraak maken wordt ten stelligste aangeraden.
Alle openingsuren