Afleveren van specifieke inlichtingen, retributie

Wat?

De gemeente vraagt een retributie voor het opzoeken, samenstellen en afleveren van allerhande administratieve stukken en inlichtingen. In de praktijk gaat het hoofdzakelijk over stedenbouwkundige inlichtingen die door immokantoren en notarissen worden opgevraagd.

Voor wie? 

De retributie is verschuldigd door de persoon die het stuk of de inlichting vraagt.

Bedrag?

60 euro per aanvraag en per onderwerp.

Je kan het volledige belastingreglement hier raadplegen.

Contact en openingsuren

Dienst Omgeving
Jan van Ruusbroecpark
1560 Hoeilaart
Telefoon: 
02 658 28 71
E-mailadres: 
omgeving [at] hoeilaart.be
Alle diensten van gemeente en OCMW werken momenteel achter gesloten deuren. Ze blijven telefonisch en per e-mail bereikbaar. Je kan op afspraak terecht bij de dienst Burgerzaken (tel. 02 658 28 50) en het Sociaal Huis (tel. 02 658 28 68). Met de dienst Omgeving (tel. 02 658 28 71) kan je een afspraak maken om een openbaar onderzoek in te kijken.