Andere nutsleidingen

Iedereen kan vrij zijn leverancier van gas, elektriciteit, telefonie en internet kiezen. De gemeente komt daar niet tussen.
Voor alle info over de energieleveranciers verwijzen we naar www.vreg.be.

Meldingen

Vaak voeren de nutsmaatschappijen werken uit op het openbaar domein. Zij dienen hiervoor voorafgaandelijk contact op te nemen met de technische dienst van de gemeente. Voorbeelden van nutsmaatschappijen zijn De Watergroep (drinkwater), Fluvius (gas en elektriciteit), Telenet, Proximus, ...
Iverlek is de beheerder van het distributienet van aardgas en elektriciteit op het grondgebied van Hoeilaart. Om hun opdrachten uit te voeren doen de Vlaamse distributienetbeheerders een beroep op Fluvius.

  • Bij schade door nutswerken, slecht herlegde voetpaden, ... kan je contact opnemen met de technische dienst of gebruik maken van de meldingsknop op deze website.
  • Een defecte straatlamp moet je rechtstreeks melden bij Fluvius op het nummer 0800 635 35 of online via deze link
  • Voor het melden van een gasreuk: 0800 65 0 65 (Fluvius, 24/24u, 7 /7 dagen)
  • Voor andere storingen en defecten in verband met gasleidingen en elektriciteit: 078 35 35 00 (Fluvius, 24/24u, 7/7 dagen)

Verhuizen

Wanneer je verhuist, dien je de gas- en elektriciteitsleverancier daarvan tijdig op de hoogte te brengen.
Voor alle commerciële leveranciers kan je daarvoor het formulier gebruiken, dat je hier kan downloaden en afprinten.

Contact en openingsuren

Technische dienst
Jan van Ruusbroecpark
1560 Hoeilaart
Telefoon: 
02 658 28 70
E-mailadres: 
technischedienst [at] hoeilaart.be
Huidige openingsuren
Vandaag open van 8:15 tot 12:00
Morgen open van 8:15 tot 12:00
Op donderdag tussen 16 en 19.30 uur kan je op deze dienst ook terecht op afspraak.

Alle openingsuren